یک حالگیری خیلی شدیـــــــــــــد!!!!!!

دخترجوانی از مکزیک برای یک مأموریت اداری چندماهه به آرژانتین منتقل شد.

پس از دوماه، نامه ای از نامزد مکزیکی خود دریافت می کند به این مضمون:

لورای عزیز، متأسفانه دیگر نمی توانم به این رابطه از راه دور ادامه بدهم

 و باید بگویم که دراین مدت ده بار به توخیانت کرده ام !!!

 ومی دانم که نه تو و نه من شایسته این وضع نیستیم.

 

 من را ببخش و عکسی که به تو داده بودم برایم پس بفرست

 

 


باعشق : روبرت

دخترجوان رنجیـده خاطر از رفتار مرد،

 

 از همه همکاران و دوستانش می خواهد که عکسی از نامزد،

 

 برادر، پسرعمو، پسردایی ... خودشان به او قرض بدهند

 

 و همه آن عکسها را که کلی بودند با عکس روبرت، نامزد بی وفایش،

 

 در یک پاکت گذاشته و همراه با یادداشتی برایش پست می کند،

 به این مضمون:

روبرت عزیز، مرا ببخش، اما هر چه فکر کردم قیافه تو را به یاد نیاوردم،

 لطفاً عکس خودت را از میان عکسهای توی پاکت جدا کن و بقیه را به من برگردان




 

نظرات شما عزیزان:

*
ساعت0:11---17 تير 1391
شها جان من نمیذاری
پاسخ: چی چی جان من یه بار دیگه ریپید کن.


alone
ساعت15:32---15 تير 1391
بابا ایول به این ذکاوت و زیرکی!

...........
ساعت9:46---14 تير 1391
niceeeeeeeeeeeeee

goll pesar
ساعت21:22---13 تير 1391
یعنی بد جور خورده تو پرش

خواهر بسیجی
ساعت17:32---13 تير 1391
خیلی باحال بود!خوشمان آمد.أحسنتم
پاسخ:خوشمان آمد که خوشتان آمد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 13 تير 1391 ا 16:16 نويسنده : اشک ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.